VERHUUR

Ons gebouw staat door de weeks vaak leeg. zonde, we hebben zo’n mooi gebouw dat het zonde is dat er niks gebeurd. Daarom: Als jullie een locatie zoeken om een zomerkamp te regelen of misschien een overnachtingsplaats tijdens de trektocht, of wil je een avond vergaderen maar heb je niet genoeg ruimte? Kom dan eens langs bij het gebouw van Scouting Andromeda in Franeker. Mocht u ons gebouw willen huren neem dan contact op met verhuur@scouting-andromeda.nl

Tarieven scouting gebouw Andromeda Franker 2024

Huurprijzen voor scouting en aan scouting gerelateerde groepen ( verhuur bij uitzondering mogelijk voor niet-scouting gerelateerde huurders).

De huur van het gebouw is inclusief het gebruik van:

• De activiteiten ruimtes
  • Sanitaire voorzieningen
  • Keuken
  • Bijbehorend veld en overkapping
  • Kampvuurkuil (zelf (schoon) hout meebrengen)
  • De afval container

Voor de huur van het gebouw moet worden voldaan aan de verhuur voorwaarden en de volgende aanvullende voorwaarden:

• Maximaal 45 personen overnachten in gebouw  (max 60 personen in tenten op terrein)
  • Stoken enkel conform de stookvergunning en op eigen verantwoordelijkheid
  • Bij overnachting: aankomst na 13:00 uur en vertrek voor 10:00 uur

Dagdelen

Dagdeel

Huurprijs

18:00 – 0:00 1

Hele Dag 10.00-00.00

( max prijs voor 1 dag 2 dd)

Borg

Max . €300,00

Overnachtingen

Huurprijs
Per persoon Per nacht   Minimaal   €125 (max 18 pers) + € 6,50 extra p.p.p.n
Weekend       Minimaal   €250 (max 18 pers) + € 6,50 extra p.p.p.n

Borg  € 300,-

Tarieven verhuur regio: Conform per 1 jan 2024 door regio vastgestelde regiotarieven : Groot clubhuis.

*1 Incl. gelegenheid tot opruimen tot uiterlijk 10 uur volgende ochtend.

Mocht u meer willen weten neem dan contact op met verhuur@scouting-andromeda.nl

Wat biedt de Waadhoeke meer!!

Planetarium Franeker

Het oudste werkende planetarium ter wereld De Planetariumkamer en het indrukwekkende raderwerk vormen het oudste planetarium ter wereld dat nog werkt. Maar er is meer te zien! De voormalige wolkammerij van Eisinga, astronomische instrumenten, een filmzaal, wisselende exposities en aandacht voor moderne sterrenkunde.

Kaatsmuseum

Geopend in 1972, en is daarmee het oudste sportmuseum van Nederland. Het museum geeft in haar vaste opstelling een beeld van de historische ontwikkeling van de kaatssport. In wisselende tentoonstellingen wordt aandacht besteed aan bijzondere kaatsers, verenigingen of andere thema’s.

Museum t Coopmanshus

Het Rijksmonument ‘t Coopmanshûs dankt zijn naam en huidig uiterlijk met z’n prachtige gebeeldhouwde voordeur en bovenlicht, aan de in 1717 in Makkum geboren bouwheer Georgius Coopmans. Deze studeerde medicijnen aan de Universiteit van Franeker en promoveerde aldaar in 1740 tot doctor.

De Waadhoeke

Informatie over Waadhoeke

Martenahuis Franeker

De Martenastins waar Museum Martena sinds 2006 is gevestigd, werd in 1506 gebouwd in opdracht van edelman Hessel van Martena. Zijn nazaten woonden hier tot aan 1696. Hierna werd het huis door rijke Franeker burgers bewoond. Van de knusse kelder met museumcafé, de prachtige bel-etage die de rijkdom van de bewoners ademt, tot de imposante ridderzaal op de eerste verdieping en de monumentale zolder, u kunt het allemaal bezoeken.

Sonnema Bolsward

Sterk en eigenzinnig sinds 1860 Bij Sonnema maken we met trots en passie Sonnema Berenburg volgens dezelfde geheime receptuur als Fedde Sonnema in 1860. Al sinds 1860 wordt het oorspronkelijke Berenburg recept gebruikt en dit zal ook altijd blijven gebeuren!